ΤΗΛΕΦΩΝΟ
210 9631971Πώς ενημερώνονται τα οδοντιατρεία για εξειδικευμένα θέματα, νέα προϊόντα και τον χειρισμό αυτών; Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίζουν, πώς αποφεύγουν να χάσουν γνώσεις όταν φεύγουν τα μέλη της ομάδας; Ρωτήσαμε την οδοντίατρο Sandra Perplies από το Lüneburg για αυτά και πολλά ακόμη. Από τότε που εντάχθηκε στο ιατρείο LüneDent το 2007, εργάστηκε εκεί ως μία από τις έξι ασκούμενες. Η ομάδα της κλινικής περιλαμβάνει επίσης 31 υπαλλήλους.
Κυρία Perplies, είναι σίγουρα μια υλικοτεχνική πρόκληση να ενημερώνουμε όλους για την τελευταία εκπαίδευση. Σε ένα μεγάλο οδοντιατρείο, πώς διασφαλίζετε ότι οι γνώσεις σχετικά με τα προϊόντα και το χειρισμό διατηρούνται ενημερωμένες;
Με μια ομάδα τόσο μεγάλη όσο η δική μας, το πιο δύσκολο μέρος της οργάνωσης της εκπαίδευσής μας είναι ο προγραμματισμός. Δεν είναι εύκολο να συνδυάσουμε έως και δέκα βοηθούς από έναν τομέα. Αυτός είναι ένας άλλος λόγος για τον οποίο εισαγάγαμε μια εβδομαδιαία συνάντηση ομάδας μίας ώρας πριν από μερικά χρόνια, εκτός από μια εβδομαδιαία συνάντηση γιατρών 90 λεπτών, στην οποία συμμετέχουν όλα τα μέλη του προσωπικού. Χωρίζουμε τις απαιτήσεις γνώσης σε μεμονωμένους τομείς, είτε πρόκειται για προφύλαξη, βοήθεια, εμφυτευματολογία ή άλλο. Ένα άτομο είναι υπεύθυνο για κάθε τομέα και, εάν είναι απαραίτητο, διεξάγει ένα μικρό πρόγραμμα περαιτέρω κατάρτισης ή συντονίζει την ανταλλαγή πληροφοριών στο πλαίσιο αυτών των συνεδριάσεων της ομάδας. Ωστόσο, έχουμε επίσης πολλά έμπειρα μέλη του προσωπικού που εμπλουτίζουν εξαιρετικά αυτή τη διαδικασία.
Κάτω από ποιες πτυχές επιλέγετε τα θέματα κατάρτισης αλλά και τους ομιλητές;
Με την πάροδο του χρόνου, η επιλογή γίνεται πιο δύσκολη, καθώς εμείς οι επαγγελματίες και το επιπλέον προσωπικό είμαστε στο επάγγελμα για διαφορετικά χρονικά διαστήματα. Βασικά, εμείς οι οδοντίατροι επιλέγουμε ποια εκπαίδευση προσφέρουμε και επανεξετάζουμε τακτικά τις διαδικασίες και τις ροές εργασίας μας για αυτό. Από τη μία πλευρά, πραγματοποιούμε τακτικές συναντήσεις προσωπικού στις οποίες, ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πολλοί από την ομάδα έλαβαν μέρος για να εκπαιδευτούν σε συγκεκριμένα θέματα. Από την άλλη, οι εβδομαδιαίες συναντήσεις της ιατρικής ομάδας αποκαλύπτουν πολλά θέματα όπου βλέπουμε μια ανάγκη. Υπάρχουν πολλές θεωρητικές γνώσεις διαθέσιμες, γι 'αυτό πιστεύω ότι τα πρακτικά μαθήματα είναι τα πιο χρήσιμα. Μπορείτε πάντα να τα χρησιμοποιήσετε - και για δύο χρόνια ήταν τα λιγότερο διαθέσιμα.
Πιθανώς, η διακύμανση δεν είναι ιδιαίτερα υψηλή στην εταιρεία σας. Εάν, παρ' όλα αυτά, κάποιος αποχωρήσει από την ομάδα ή ενταχθεί κάποιος νέος, πώς διασφαλίζετε ότι δεν θα χαθεί καμία γνώση;
Φυσικά, στο ιατρείο υπάρχουν εγχειρίδια για όλες τις διαδικασίες. Επιπλέον, οι σαφείς ευθύνες είναι σημαντικές. Σε κάθε νέο μέλος του προσωπικού ανατίθεται ένας μέντορας που ενεργεί ως επόπτης.
Πώς διασφαλίζετε τη συνεχή ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τα θέματα που βρίσκονται στο επίκεντρο ή αποτελούν πρόκληση σε καθημερινή βάση;
Μας αρέσει πραγματικά να είμαστε έξι και να μπορούμε να ανταλλάσσουμε ιδέες για τόσο διαφορετικά θέματα και τομείς. Κάποιος φέρνει κάτι νέο ή συμβουλευόμαστε τους ασθενείς. Θεωρούμε τους εαυτούς μας πολύ τυχερούς που μπορούμε να εξασκούμαστε έτσι. Η πρόοδος είναι ασταμάτητη. Έτσι, είμαστε πολύ ευγνώμονες που μπορούμε να αναφερόμαστε ο ένας στον άλλο στο ιατρείο και να ανταλλάσσουμε ιδέες. Έχουμε πάντα τη δυνατότητα να επιστρέψουμε στην αντίστοιχη τεχνογνωσία και το ζούμε αυτό πολύ συνειδητά.
Χρησιμοποιείτε εξωτερική ομάδα ομιλητών για τις εκδηλώσεις σας ή επιλέγετε διαφορετικούς ομιλητές για κάθε εκδήλωση;
Διαφορετικούς. Όσον αφορά το περιεχόμενο, υπάρχουν ήδη καλοί συνεργάτες στην αγορά που προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων σχετικά με τις τεχνικές θεραπείας, τα προϊόντα, το χειρισμό κ.λπ. Αλλά είναι συχνά δύσκολο να βρεθούν καλοί ομιλητές για το απαιτούμενο θέμα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τώρα στρεφόμαστε σε εξωτερικούς ομιλητές μόνο όταν είναι απόλυτη ανάγκη, και χρειαζόμαστε υποστήριξη.
Πώς αντιμετωπίζετε την επιλογή προϊόντων; Ποια κριτήρια χρησιμοποιείτε για να αποφασίσετε για νέα προϊόντα;
Οι κορυφαίες προτεραιότητές μας είναι η ποιότητα, το αποτέλεσμα, η ικανοποίηση του ασθενούς, ειδικά με τις ρητίνες, τη συγκόλληση κ.λπ. Η περιοχή των άμεσων αποκαταστάσεων εξακολουθεί να είναι μία από τις κύριες δραστηριότητές μας, το προϊόν πρέπει να λειτουργεί για εμάς τους γιατρούς - και τελικά ειδικά και για τον ασθενή. Έτσι εστιάζουμε κυρίως στο αποτέλεσμα: Το προϊόν πρέπει να λειτουργεί, ο ασθενής πρέπει να είναι ικανοποιημένος, η αποκατάσταση πρέπει να είναι αισθητικά άρτια. Επιπλέον, υπάρχει η πτυχή του κατάλληλου κόστους. Όταν δοκιμάζουμε νέα υλικά, φυσικά εξετάζουμε επίσης το κόστος απόκτησης και βλέπουμε αν λειτουργούμε οικονομικά. Ωστόσο, η πρώτη προτεραιότητα είναι πάντα η ποιότητα.
Δοκιμάζετε τακτικά νέα προϊόντα; Κάνετε δοκιμαστικές φάσεις;
Πιστοί στο σύνθημα "Ποτέ μην αλλάζετε ένα ήδη λειτουργικό σύστημα", αλλάζουμε ελάχιστα. Αλλά τώρα το τολμήσαμε ακόμη και στον τομέα των σύνθετων ρητινών. Πλέον είμαστε πολύ, πολύ ευχαριστημένοι με το νέο προϊόν της Kulzer – Charisma Topaz ONE. Η ποιότητα είναι σωστή, είναι φιλική προς το χρήστη – γεγονός σημαντικό αφού τη χρησιμοποιούμε τόσο συχνά στην καθημερινή μας εργασία. Το αποτέλεσμα είναι υπέροχο, οι ασθενείς είναι όλοι απαλλαγμένοι από τον πόνο και χωρίς περεταίρω συμπτώματα. Αδιαμφησβήτητα είναι ένα εξαιρετικό προϊόν με καλή ποιότητα.
Λέξη-κλειδί για την ικανοποίηση των ασθενών: Πού εστιάζονται οι απαιτήσεις των ασθενών στην εργασία σας;
Για πολλούς ασθενείς, η εστίαση είναι στην αισθητική. Το αίτημα είναι: "Αν κάτι πρέπει να γίνει, τότε παρακαλώ με ένα αισθητικά άρτιο αποτέλεσμα". Οι θεραπείες χαμηλού πόνου ή χωρίς πόνο είναι επίσης ψηλά στη λίστα, αλλά ο αισθητικός τομέας είναι σίγουρα σε άνοδο. Ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καταγράφουμε σημαντικά περισσότερες ορθοδοντικές θεραπείες, ειδικά με το σύστημα των αόρατων ναρθήκων. Μια τέτοια θεραπεία απαιτεί χρόνο, δεν μπορεί να γίνει μέσα σε μια εβδομάδα και πολλοί ασθενείς χρησιμοποιούν τον χρόνο που φορούν μάσκα ούτως ή άλλως. Σχεδόν κανείς δεν παρατηρεί ότι κάτι αλλάζει.
Ποια είναι η επιθυμία σας για τη βιομηχανία, τους κατασκευαστές όσον αφορά τα προϊόντα, το χειρισμό, την ενημέρωση και την κατάρτιση;
Θα θέλαμε να δούμε περισσότερη επιτόπια εκπαίδευση – χωρίς να χρειάζονται ταξίδια στο Ανόβερο, τη Φρανκφούρτη ή τη Στουτγάρδη. Θα ήταν χρήσιμο αν οι εκδηλώσεις ήταν καλύτερα κατανεμημένες σε όλη τη χώρα. Και αν η προσφορά συνοδευόταν από πολλά πρακτικά μαθήματα. Στο μέγεθός μας, μπορώ θαυμάσια να φανταστώ ότι πραγματοποιούνται περαιτέρω μαθήματα κατάρτισης στην πρακτική μας, με 15 - 20 βοηθούς που, για παράδειγμα, δοκιμάζουν ένα προϊόν. Από άποψη κόστους-οφέλους και χρόνου, αυτή θα ήταν η ιδανική περίπτωση για εμάς.
Sales
Doreen Herzer